solsken gör mej gladvegetarian

det får bli en såndär lägesrapport igen...


M
åndag
-en mor fyllde år,. usch
-skola som vanligt. lååångt o trååkigt. långtråkigt helt enkelt
-cyklade hem lånecykel av L till J, sen blev det minsann cykla från asarum hela veckan

Jag måste finna en balans i tillvaron,. Antingen stressar jag som ett djur, eller åxå är det en lång väntan..
aldrig mittemellan, aldrig balans.. jag suger på balansgång !

Tisdag
-nationella uppsattsskrivning i engelska B direkt på morgonen... fyfan
-chillig förmiddag med kaffe på Christins.
-avbokade en spelning :( typiiiiskt oss
-sen degade vi hos Agnes lite på eftermiddagen.
-mamma var iförd att grädda pankakor när jag kom hem :D
-telefonsamtal med i . faaan, saknar.
-E ringde och löste upp klumpen i sin mage när hon hörde att jag var glad...:D älskar dej

PeO pratade om generationer på GeMu:n idag..
 Vi är tydligen fildelar-generationen. (förresten hemskt tråkigt det där med piratebay-snubbarna)
sen när vi frågade vilken generation han var så mumlade han nåt i stil med "idiotgenerationen"

Onsdag
-idag i solens ljus, cyklar till skolan, försenad o lökig
-projektarbetssnack med Sollan
-Sjukgymnast med Z
-i cafét spelade dom Jazz, och jag undrar om alla måste verka knäppa för att lyckas med det...
-sen blev det mjukglass o streetbasket hela eftermiddagen. Underbart.
hoppades dock få se en skymt av basketpojken, men icke...

Måste sluta leta. Vad fan är det jag letar efter?
har så mkt att göra, fan


nu hoppar jag in i duschen.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0