lördagkvällsfunderare över en kopp te

Satt och funderade i min ensamhet
skulle egentligen tagit mej i kragen och tränat lite ieftermiddag,
men "HAHA, det kunde ju du tro" sa huvudet och känndes plötsligt tungt som tegel.
 Känner verkligen influensavibbarna i nacken och halsen och huvet.
fyfan för att bli sjuk när det är så fint väder ute...
 Men kvällen gav mej i alla fall tid att tänka!

För några veckor krökade vi friskt och skålade för singellivet
Och jag har ett jävligt najs singelliv faktiskt, det är fjöntigt det där med att vara kär.
Det är så jag tyckt den senaste perioden. Man blir fjöntig och tofflig och man missar så mycket fläng.
Jag menar såklart inte att jag uteslutit att bli kär i nån för resten av livet,
men om jag skulle råka bli stört kär i någon just nu så skulle jag blivit fjöntig och tofflig,.
Och sen när man börjar skriva sin kärleks namn överallt så kan man ta sej i röven.
Och jag vill inte vika en tum för det fjöntiga livet.

Sådär går det när jag filosoferar.
Sen räcker det med en kärleksfilm och jag har ändrat mej...
hahahaa... äsch. Jag är lite kluven bara,.
 Pallar inte med nån press

AAh, hur går det egentligen tara ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0