söndag. oh no

åh neeeej!
Snart är lovet slut! I ren tur är vi lediga en dag till då morgondagen är röd i almanackan...!
Jag gör samma misstag varje lov, (misstag? det är frågan)
 tar förgivet att det varar för evigt, sitter hemma på myspace och lyssnar på typ the kooks.
visst, har umgåtts med folk, men jag är långt ifrån alla kryss på listan över vad som skulle göras detta lovet...
 Fanfanfan. hahaa.

Idag ska jag i alla fall ut o ställa mej på brädan igen, tro det eller ej men man tappar en massa när man låtit den stå o damma nästan ett helt år, så fan ta vintern.
Senare blire upp till jössa, jobba lite o så... Fysprofil igång nu med, lycka till tjejer.
 Ska hinna med ut o springa med Khalid åxå, min far alltså, för jag har lovat...!
(hur kan man va så dum o lova en sån plågsam väg till hälsosamhet?)


"Panda" - Dungen
oh, last summer <3


föresten stack jag till Tim igår i alla fall...
http://coulditbetara.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0