Uppdatering om hur det går

Och det går i alla fall.
Idag, just nu, har jag varit rökfri i 2 dygn, 4 timmar och 10 minuter.
 Jag klarar mej hyfsat ändå...!

Men ni vet den där känslan... det där suget...
 
och jo, jag har använt lite hjälpmedel,.
snuset räddar min dag när jag är nära nervsammanbrott...
och tro mej, det är för alla mina medmänniskors trevnads skull
(ok, för mitt outhärdliga sug åxå)
men mest för er andras skull,. (jag går hand i hand med fröken GodaGärningar)





Var på teater igårkväll
"Everyman" på lokstallarna, biljetterna var slutsålda på 20 minuter.
mina vänner var otroligt duktiga,
och alla i den gruppen är fantastiskt begåvade
och talangfulla skådespelare!
 Helt underbar föreställning åxå,
jag njöt verkligen in i det sista.
Sjukt genomtänkt och djup.
Lyckad kväll med andra ord!


Men kvällen fick mej även att sakna teatersmedjan nåt så fruktansvärt...!
 Har ju ändå gått där från att jag fyllde typ 7
tills dess att jag började första ring på väggaskolan.
Jävla väggaskola.



Trafikskolan hela morgonen

Har äntligen fått tummen ur, och nu jävla blire körkort.
Om ett år och 3 veckor ungefär så fyller jag 18.
Om ett år och 6 veckor ungefär ska jag ha körkortet i handen.

Efter denna låånga morgon på bodekull i karlshamn blev det fika med Agnes.
 Mötte även Kajsa senare, då hon och A skulle ta tåget till K-Krona där musikdirekt-delfinalen går av stapeln ikväll.

Nu ska jag ut och rasta brädan.

smeek //  t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0