the T is back

Wooohooo, det känns götttt att vara tillbaka och skriva av sej sina känslor nånstans.
 Hoppas alla har en toppen kväll!
Denna gången pallar jag inte med massa krusiduller och header-bilder och ändringar.
 Nej, bara valde ett tema rakt av, och sket fulla fan i hur det såg ut!
Är inte heller ute efter att folk ska läsa bloggjävlen och få sej ett gott skratt,  nej bara jag får kladda så!

 Detta blir min andrahands dagbok (min lite mer oprivata sådana) där jag lovar att inte dela med mej av tråkiga pinsamheter, sexuellt anknutna händelser, "dagens outfits" eller diverse mislyckade maträtter...!
 Blir bara vardagliga händelser, eller tankar. 
t.ex har jag besökt snuten's idag och fotat passfoto.
blev ett fint foto med tanke på omständigheterna,.
 ska föralltid komma ihåg att fotot togs i början av påsklovet-09 efter nästan 2 veckors konstant musikal varpå en helgs konstant isshow med fester emellan varje evenemang följde,. Jag är sliten som en gnu efter 3 ½ dag i öknen.

Nu ska jag smsa Uller.
natti natti

"if you seek amy" - Britney Spears

(kolla efter det dolda budskapet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0