Fruktansvärt nära jul alltså

Julavslutning i kyrkan i fredags... och äntligen lov !
Fredagkvällen var helt fantastiskt konstigt sjukt underbar .
Det finns inte ord. Festen började i Kristianstad på kvällen och slutade lite utanför dagen efter.
Sjuukt. Det är sjukt att jag fått träffa dej. och det är sjukt att det känns som det gör. Att du känns som du gör.
Och snart får jag träffa dej igen. äntligen...

Och nu är det fruktansvärt nära... nära jul . fyfan.
Jag orkar inte. All denna hysteri. Inte konstigt att folk blir galna...
En julklapp kvar iaf. lillebror. vafan ska jag ge honom?

Idag vill jag egentligen in till staden och jag vill umgås. jag vill träffa någon...
Men vi får väl se om jag orkar pallra mej härifrån...*gosar ner mej i soffan lite till*




Imorgon, om exakt 24 timmar är jag hemma hos någon..
någon som jag längtar efter att få träffa igen :)
Någon som jag är så sjukt nyfiken på....  
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0