hissen / dissen

För varje jävla minut som går utan att jag pluggar matte, så dalar mitt betyg närmare och närmare ett IG.
Och här sitter jag ändå,.
Ska bränna en skiva till A, färga håret, fixa lussekläder, käka lussefika och duscha...
Och matten kommer nog inte bli av ikväll heller...
Jag är makalös!

Det närmaste dagarna kommer bestå av:
-diverse olika lucia-/sång-repetitioner, vilket inte känns jätte glassigt.
-lussefika till höger och vänster, vilket innebär att de där extra julekilona man brukar gå upp börjar redan nu.
-en del festande med tanke på lussevakor och studentfester som tycks ha tendensen att komma samtidigt.. fuck.

Dessutom ska jag hinna med en del jobb emellan denna stress..
Jag kommer vara hemma väldigt lite.. fördel eller nackdel, det är frågan...


Jaa.. Jag ska hissa och dissa idag tänkte jag...!

Jag vill högtidligt som fan hissa tjejen i radiodebatten idag som fullkomligt ratade de senaste 8 årens julkalendrar!
TAaacK , Du sa vad vi alla tänkte!
Vad hände med teskedsgumman, greveholm, sunes jul, karusellerna som sover, pellesvanslös och alla dem?
Det är VERKLIGEN inte samma stämning nu för tiden när man tänker julkalender som det var förr...
Och den här tjejen var alltså vuxen och pratar därmed utifrån en ganska objektiv synvinkel.
Än en gång: gooood job !

Dissen går till folk som bestämmer vad som ska sitta uppe på reklampelarna i stan...
Kom igen, vad tänkte ni med denna gången? Att sätta upp tjejen ur gina tricot reklamen vid vägkanterna måste vara det absolut osmartaste man kan göra. Det är livsfarligt.
Hon är trafikfara! Folk kommer köra av vägen pga hennes snygghet... kvinnor som män...!
dåligt val säger jag bara, dåligt dåligt dåligt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0