Julafton

Åh fyfan vad hysteriskt allt ska va fram tills NU. Jag menar KOM IGEN!
Saknar Tunisien nåt så fruktansvärt.... Tunisien mitt lugn...

Jaja, men så har man överlevt en julafton till. Känns bra.
Överlevt svettiga julbufféer, körer, pepparkakor, julfylla,
anna ankas juljävel och all annan skit som påminner om det första eller rimmar på det sista.

Och med klapparna är man nöjd som vanligt.
med "Jaaa", och "ÅÅhh" och "Taack så Myckeeet! Kvitto? nejnej! varför skulle jag vilja ha det?"
Den riktiga frågan är: Varför skulle jag vilja ha 25 tusen tjejiga beauty-kit och dylikt?
Men var det rea eller??
Och varför, kära lilla mamma, ger du mej pengar som du vet att jag är skyldig dej?
Nästan exakt den summan...! Är det en pik eller? Är det ett skämt?

Assååå... x) Jag slår mej än en gång för pannan och skrattar lite..
Fyfan vad jag hatar julen.



Saknar en viss Sir just nu.
Sir v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0