Och det blev äntligen helg

Efter talångest (svenska b), prov i naturkunskap b , massa olika roliga moments med diverse randoms i skolcafét (min kära klass hade hand om försäljningen i cafét denna veckan med mål att åka på klassresa till köpenhamn)
Ja efter en ganska pressad ovh jobbig vecka så blev det äntligen fredagkväll!

Jaaa,. Kvällen vi alla hade längtat efter
började hos älskade Agnes.
Vi firade att A fyllt 18 och alla kära söta flickor (och även några av pojkarna) var där och drack skumpa
och dansade och skrattade.
A fick många fina och dyra presenter. Man fyller ju bara 18 en gång !
Sedan blev det utgång, först till club mingel för ett par drinkar och sedan till Harrys för en massa shake ass.
Rigo R Vera var DJ. brabra.
 Sen stack alla pizzasugna girls och åt , utom jag och i. Vi gick hem till henne och käkade lite , hade några mycket intressanta och egentligen minnesvärda samtal, sedan tog jag en plats i hennes soffa och sov gott hela morgonen.

Man mår som man förtjänar tänkte jag högt på bussen hem idag vid halv 1.
Sedan jag kom hem har jag försökt äta mej piggare, jag har duschat lääänge 
så nu luktar jag inte längre klubbrök, och jag har suttit här och knarkat Norah Jones.

Snart drar jag till Lollo för planering och mys.

Framtiden är alltid så nära...


UPPDAT. 00.05

Nu är jag hemma igen... Varit hos Lollo lite och Kajsa lite...
Kom fram till en sak: Karlshamn hade platsat i paradise hotel.
That's it! En enda stor soppa av skitsnack och knullande och folk som tror dom är snyggast.
 najjjjjs NOT


Kommentarer
Postat av: kajsa

jamenveeest lixom, "paradise karlshamn" ftw

2009-12-06 @ 16:41:45
URL: http://kfloren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0