thoughts of the day

Jaha, här sitter jag och tränar på att rita tangenter till derivator, för det var nåt jag behövde lära mej tydligen.
Hatar matte c. men det var mitt val och det måste göras. man har ju skyldigheter.

Imorse läste jag i tidningen om hultsfredsfestivalen... Hultsfreds kommun har bestämt sej på att lägga runt 8 mille på att hultan ska bli av i sommar igen :D underbaaaaaaart!! Där kommer vi definitivt att ses 2010 !

Det stod även om "grisskandalen" men GODMORGON SVERIGE...!!
Här har man demonstrerat och protesterat och visat och predikat i flera ÅR och NUU kommer de på det !
Och inte nog med hur grisar (och andra djur dessutom) bor utan tänk bara på hur de fraktas...
fyfan. (Alla har rätt att leva, bli vegetarian ja !)


Idag är det första december och därmed börjar julkalender.
Men vi har ju sett bättre , eller vad säger ni?

Nu ska jag börja med hyllningstalet i svenska b.
Vad fan ska jag hylla???:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0