tönt / seriously

men jag lär ju mig aldrig av mina misstag, vilket ämne det jag har en brist av
varför går jag alltid över gränsen? min hjärna den står där brevid när det händer
jag måste ringa runt och be om förlåt
känns som jag hellre vill dö men vi får se hur det går
tacka fan för mina polare har tålamod med mig
hade jag vart dom hade jag knappt tåla att se mig
min kyl den är tom, mina pengar är slut
alla ledtrådar säger: förändra dig nu
patetisk och ynklig, fy fan vilken dag
Jag duschar men samvetet, det sitter kvar




och någon anonym kommenterar barskt under inlägget "karlshamns stolthet" att Johan Schuster tyvärr är upptagen redan... Ska jag gissa på att det var han själv eller hans flickvän? så måste det va x)

förresten såg jag honom på briggen idag och lade ett pinsamt "hej johan"
och skämdes sedan som fan och tänkte: VAD FAN SA JAG?
 och han kollade konstigt på mej och mumlade något i stil med hej tror jag...
uääh, jag är en tönt.

Kommentarer
Postat av: Hanna Senekovic

Hej TöntTara ;)



Jag som bloggerska önskar en länk till projektarbete FjortisAkuten, skulle du kunna publicera en sådan i din blogg?



Tack på förhand <3

2009-12-16 @ 20:54:56
URL: http://bristpafantasi.blogg.se/
Postat av: Hanna Senekovic

Jag vill även önska att du publicerar ditt underbara tal ^^ <333

2009-12-16 @ 23:37:39
URL: http://bristpafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0