Long time no seen

Här sitter jag hemma helt ensam
vilket är helt underbart.
Spelar min musik på högsta volym utan att nån bryr sej
tar morgoncigg i solen utan att nån bryr sej
för idag är min lediga dag. fett

Siesta festivalen var fabulous som vanligt.
Sweden rock var inte så dumt det heller.
 Har träffat massa nytt trevligt folk, och nu är det skolavslutning nästa.
Det blir fest och studenter och champagne.
 Sen är det en veckas njutning som gäller innan tunisien.
Drar på midsommardagen och åker runt i mellanöstern hela sommaren.,
Sen får ni se mer av mej under malmöfestivalen i augusti då jag kommer hem till Sverige igen.
Då blir det valde-pojkarna och vi som gör stan i malmö en vecka ungefär,.
Sen går jag tredje året på gymnasiet, och har förhoppningsvis en massa roligheter att se fram emot...


Här och nu
blire sätta igång diskmaskinen och sedan tåget till Bräkne-Hoby.
Mysigt.  Får se vart kvällen leder senare.
 pyzz.
(bilder: http://coulditbetara.bilddagboken.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0