party party party

Torsdag kväll och natt
Fest i drösebo. mitt ute i skogen.
 Firade Mårten och Lollo som fyllde 18 i samma veva.
Mycket trevlig fest!

Fredag
(bakfylla)
tillbringade jag i k-stad med min familj...
mysig fika och lite shoppande.
kvällen blev hemma, film och skräpmat

Lördag kväll och natt
Fest hos Emma som fyllde 18 :)
hade riktigt kul. Mycket trevligt folk.
Tack allihopa

Idag, Söndag
(bakfylla)
 Pepp på Siesta trots att läxorna står mej över huvet...
Men jag orkar inte riktigt ta tag i det...
Ska börja packa lite smått...
 
Nedräkningen som varit igång typ sen jul (!) (asså mina töntiga vänner och jag... x) haha)
 är nere på drygt 3 dagar...! :D
WOOHOOO,. Onsdag bär det av.

smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0