Ännu en nattlig uppdatering

Jag och K failar hårt med att komma ur sömnbristen.
Så precis som vanligt uppdaterar jag här inne sådär efter elva-tiden...

När ska jag komma ur det???
Behöver jag terapi????
Tänk vilket underbarn jag hade varit om jag kunnat ta skolan på större allvar!!
Jag är ju VG-barn bara av att slacka runt, seriöst...
vafan, detta är mkt pga min sömnbrist,.. och lite pga dålig självdiciplin åxå.., men besides!
Jag ska nog börja gå i terapi för det åxå...
När jag har mer tid...
Efter studenten alltså...x)
Äh, man ska inte ta livet på för stort allvar...!
hejdå fan


Plasten gör dej vacker, är du glad?

Kommentarer
Postat av: kajs

eh SÅ SANT, jag är oxå in the VG-zone hela tiden, glidandes på en räkmacka :')

tänk om man faktiskt hade lagt manken till..?!

HELLOOOO EINSTEIN!

2009-11-10 @ 21:13:15
URL: http://kfloren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0