Första inlägget / timbuktu

Heey folks., Nu skriver jag FÖRSTA inlägget från min egna lilla datorn.
och känslan....*trumvirvel*  HELT UNDERBART.
Äntligen lite privacy! känns bra att kunna sitta här mitt på rummet och skriva :)

En enkel hälsning till lilla datorn: Du har räddat mitt liv



bild på sötnosen x)

Har varit på jössa nu imorse... Nu blir det frukost och sen plugg...:/
timbuktu får hjälpa mej genom dagen...
hej

UPPDAT.  17.56

Nu sitter jag här igen, med en kopp kaffe i handen...
Hade ju nästan glömt en stund att det är första advent idag!
Mysigt :) och igår regnade det hela natten, och dagen idag har inte sett bättre ut
så snö på advent är ju inget faktum...
Ikväll får vi även reda på om det blivit som vi hoppats... Karlshamns lucia kröns ju ;P
Senare blir det träning och imorn ska jag leka med J.

puss

Kommentarer
Postat av: kajsa

HEIL DATORN!!!!

och tyvärr blev inte agnes lucia :'(:'(

2009-11-29 @ 19:11:46
URL: http://kfloren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0