Izzy Sparks / Så hiphop yo


Izzy Sparks hjälper mej igenom guitarhero. han är min hjälte. min gitarrhjälte

Min helg var helt ok. Har haft mysigt julbak @ mårtens med girls...
bilder kommer kanske, datorn hemma är nämligen förstörd.
min kära morsa har förstört ALLT hela mitt liv som fanns på den datorn är BORTA.
Hon vet inte själv hur hon lyckades / misslyckades ... och sen pajade skärmen... så nu har jag en dator med hårddisk som är som ny. ren som en nyfödd jävla bebis men ingen skärm.

Jag ska skaffa mej en egen laptop. jag ska.. jag ska.....
Just nu sitter jag vid morsans bärbara och den är seg som ett helvete.
 Jag är arg nu. Förövrigt så har min helg varit bra,
efter datorincidenten så isolerade jag mej med staffliet, gitarrhjälte och Promoe... 
*nynnar*
Man måste va så hiphop yo, och nu för tiden ska man va så hipp åxå...
Jag har ingen ångest, wie, Äre musik eller bondfångeri.. sudda sudda sudda bort din sura min

Nu ska jag ringa L och senare träning på jössa...
Kommer inte vara så aktiv här tills jag köpt en ny dator...
Det är alltså mobilen som gäller för er alla som vill mej nåt tills vidare...
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0