Jag är glad men jag kallas smutser

Woooooh då var Es07-tour påväg mot sin slutgång...!
Vi har egentligen sista konserten imorn vid lunch, men lagt in en extra på måndag förmiddag:)
Det har gått bra i veckan..! Bra kontra dålig publik och spelning på
diverse olika högstadieskolor bland sminkade fjortisbrudar
och kåta småkillar utan hår på snoppen än
och annat lammkött som tyckte vi var grymma såklart...!!

Orkar dock inte utvärdera mer än så...

Internt

Ett konstaterande: Alla tjejer skriker,. En fråga: Vad är det som är så speciellt med Berg?
Ett svar: Dreams are coming true... x)

ÅÅÅÅhh NEejj!! x)

(musiktjejerna i min klass förstår)
puss

Här är en snygg posebild på mej och Hasse, fläkten alltså.

"Ingen turné utan Hasse" sa jag



Kommentarer
Postat av: kajsa

hasse har givit oss sitt stöd i lökiga situationer :') och jo, "dreams are coming true" etc är fan FEDT!

2009-11-20 @ 17:51:01
URL: http://kfloren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0