man must dance

fredag och lördag=massa kaffeutspädd tid i skolan
repar och repar och repar och reparreparrepar... maaaaah.. !
Jag kmr bli GALEEEEN.
Igår repade vi hela morgonen och förmiddagen .
Jag har för fan repat hela livet känns det som.
och utan att sova. UTAN SÖMN.
Kvällen var dock trevlig. Det blev film och mat hos Svenssons.




Idag repade halva dagen
och det var öppet hus på fucking väggaskolan.
Ingen kom.
Ikväll ska jag käka pizza, frossa ben&jerrys, dricka cola, och kolla på Die Hard 4.
känns bra. känns fett. familjefett.
lördagkväll, hemma.
Jag orkar inte x)
Imorn ska jag till skolan. FÖRFAN, DET ÄR SÖNDAG IMORN!
Men vi måste packa släpet fullt med instrument, kablar,
förstärkare, monitorer, scenljus bla bla BLA.
fucking BLA.
Och sen ska vi fixa ihop allt övrigt/privat som åxå ska med på turnén.
Jag har gjort en lista:
-Videokamera till att dokumentera hela turnén med.
-Julmust ett måste
-halstabletter, värktabletter. självklart kmr vi ha ont överallt
-extra trosor ingen annan vet som vi hur lökiga underkläderna blir på spelningar.
-töntgitarrlampan maskot, fulsnygg barlampa typ. (bild kommer)
-den största fläkten vi kan få tag på. som sagt. LÖK.
-tamponger till 5 av 6 mensande tjejer.
-choklad hallå, mens kräver choklad
-kondomer men för HELVETE AGNES! NEj
dear god *suckar*

Kommentarer
Postat av: kajsa

lökiga trosor I TELL U!

2009-11-14 @ 19:56:31
URL: http://kfloren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0