Milk / I'm back

Skärm till datorn fixad. Nu ska jag bara skaffa en egen liten datorn åxå., så jag slipper dela!
något av det jobbigaste som finns måste ju vara att tvingas dela sin dator med andra...!

Men nu är jag tillbaka i alla fall...
Och lite nyheter har jag, både bra och dåliga...!

1.Es07-tour är över, äntligen... x)
2.Jag har tagit svinisvaccinsprutan, inte ens lite av mej förändrades.
   Inga konstiga biverkningar, började inte gå baklänges, spydde inte en hel dag, fick ingen feber,
   slutade inte prata, fick inga multipla orgasmer... ingenting, inte ens ont i armen....
   But then again, min smärtgräns är rätt hög...
3. Jag fick IG på matteprovet...
4. Jag har en ny deal, en vadslagning med J. Och nu ska vi äta hälsosamt. rädda mej.


Yes, nu borde jag gå och plugga samhällskunskap,..
 Biffy Clyro hela kvällen <3



5. Idag, och det var längesen sist., Och nu luktar jag som du,. Hela jag luktar som du,.
Och hela mitt inre luktar ego och dåligt samvete.
Snälla, sluta säga fake! Det plågar mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0