Nattens tankar

Alla skumma drömmar...
sexuella drömmar om min egna klass.
fyfan. vi umgås för mkt.



Inatt somnade jag vid halv 1 ungefär och vaknade 02.55.  Yes.
Jag hade fått sms. Ett sms som resluterade i att jag sedan inte kunde förmå mej själv att somna om...
Så jag steg upp... försökte smsa lite människor. Alla sov.
Istället gick jag omkring i huset och ställde om alla klockor så de gick exakt samtidigt.
Bra. Det tog en stund. Sen fördrev jag mer tid genom att läsa lite gamla minnen. Nostalgi.
Efter det gick jag ut och satte mej vid brevlådan, precis i lagom tid. 10 minuter senare kom nämligen tidningssnubben och räckte mej en karlshamns allehanda. fint.
Jag gick in, läste tidningen och bryggde kaffe...
Funderade en del över livet och framtiden och samlivet och massa djupa grejer.

Sen kommer jag äntligen iväg till skolan, men snorig näsa och hes halsjävel.
Konsert. Fint. Det gick awesome trots halsjäveln...

En låång eftermiddag på briggen följde. fika i massor.
Är trött och borde lägga mej,. Men som om det går. nej

nu ska jag sluta flumma.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0