torsdag / ledighet

Idag tar jag mej lite ledigt från skolan.
Tycker jag förtjänar det efter veckans båda prov
1: matte c 
2: psykosocial arbetsmiljö
Dessutom har jag knappt sovit någonting denna veckan,
och trots det har jag repat med kära es07 tills jag fick trumhinnorna spräckta än en gång.
känner mej spräckt.
känns som att någon fistat mej i örat.
skönt.

Jag skriver inte så mycket här för tillfället,..
Har nog inte så mycket att skriva om...
För jag har inget liv.
För jag bor i karlshamn,
den gudsförgätna jävla hålan.
Förutom repa och prov så har jag hunnit fika en massa i veckan
med diverse trevliga människor som jag saknar.
(Mårten som var hemma i måndags :) och Hanna som var här i tisdags)

Igår fick jag utbrott över skolstyrelsen och klagade mycket och högljutt på receptionisten
om att deras fucking kuk-system som de använder och skolans fucking äckelpolicy
som de rättar sej efter helt enkelt är förjävlig och värdelös, för ingenting funkar...!
Någonsin! Orkar inte gå in på detaljer men det har att göra med konserten
(turnén) som vi ska göra nästa vecka, 
och det handlar nog även lite om nervositeten över denna...
och lite om att 5 av 6 av oss tjejer kommer ha mens nästa vecka,
under turnén alltså och har där med pms denna veckan såklart.
skönt

Sedan lugnade jag ner mej och passade tiden hos tandläkaren.
Jag hatar att gå till tandläkaren, läkaren, skolsystern, syo:n mfl,  
men ända sen jag fick den nya killen som tandläkare så har jag varit lugnare
och därmed gått dit när jag blivit kallad . och jag fick en nöjd och glad morsa åxå.

Jag hade inga hål i tänderna
så tandis tog glatt i hand och bad mej dricka mjölk,
äta mina grönsaker och vara artig,. 
och med de orden stack jag in till stan igen för att möta upp J.
Vi tog en snabb kaffe innan vi rusade in på biografen för att se THIS IT IT
Jag älskar den. Han är min kung.
Nu ska jag skriva en lista över allt jag går miste om i livet.
Sen ska jag spåna på mitt tal i svenska b och kanske trycka igång en film att fördriva tid med.
puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0