tanke som slog. hårt slag

Jag slogs av en tanke igår kväll/natt när jag låg och mös
En ganska konstig tanke ifs, men nu när jag är hundägare... *stolt höhöhöhöh!*
YEAH DET KÄNNS BRA ATT SÄGA
Hur som helst, nu när jag har både hund och katt kan jag såklart inte låta bli att jämföra dem,.
Jämföra deras sätt och deras betéende , deras kärlek till sin familj (ja asså, min familj som nu är deras åxå)
och allt som de gör och inte gör!
Kom fram till en lustig metafor...
Ett one night stand kan ibland liknas vid en katt...!
JAAA, MEN: en graciös liten långpälsad kijse som smeeeker fram och som bara visar kärlek och uppskattning i rövslickar-mening. Katten kommer och kelar när den vill ha mat!
Så fort den får vad den vill ha så sticker den och skiter fulla fan i vad den lämnar efter sej för olycklig oälskad och miserabel stackars själ.
En hund däremot, klumpig och lite tafatt men full av äkta kärlek som snubblar och skäms och tittar upp på en med bedårande varma ögon, en såån liten vovve kan liknas vid en riktig pojk-/flickvän !
Så omtänksam och varm och rodnande full av pirr i magen.

Nu menar jag SJÄLVKLART inte att det är nåt fel på one night stands!! inte heller katter!
Jag äger själv en katt,. Jag älskar katter, kanske tillochmed mer än hundar..!
Men hundar är åxå fina! och flickvänner och pojkvänner och alla jävla vänner :D
JAg har sjukt svårt för att uttrycka min konstiga tanke kännde jag nu.... :$

*suck* Jag gör ett nytt försök,. Here we go:

Påtal om metaforer! Jag och några av mina klassisar liknade folk vid tiorna i logaritmer imorse på matten.
Vissa är bara tior, dom är bara steget man måste ta för att få lösningen, x:et asså.
För att få x så måste man använda sej av en tiologaritm. EN TIA.
Nästa gång jag dissar någon ska jag säg att dom bara är en tia! En numera oanvändbar term!
nä jag tror vi pluggat för mkt matte c.

MEN fyfan vad jag flummar
hejdå

Kommentarer
Postat av: bella

håller med.. och carl.. :)

2009-10-13 @ 16:21:49
URL: http://bellayeah.devote.se
Postat av: kajsa

matte... lissen i lillögat

2009-10-15 @ 15:32:46
URL: http://kfloren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0