Önskemål

Det finns folk som inte vet ett skvatt om mej som vill veta mer,
så jag tänkte att jag skriver ett litet inlägg om mej själv såhär på morgonkvisten.
här är allt ni behöver veta!!


jag är en liten tjej som har ett efternamn, ett andranamn och ett förnamn som blir arat
om man läser det baklänges. jag har lätt för att memorera siffror i följd, som t.ex telefonnummer men jag är dålig på att komma ihåg namn och ointressanta ansikten.
tar du fram en kamera är sannolikheten stor att jag gör en skitful min
eller ler så stort och fånigt jag kan,. en redig linslus helt enkelt...!
något jag missat att lära mig sen jag var liten är att cykla ordentligt,
jag är inte så bra på det helt enkelt inte ens i nyktert tillstånd.
däremot är jag bäst på att gå ner i spagat och på att luras,.
Jag är sämst på bollsport, men tycker det är skitkul att spela (på skojj)
och kollar gärna matcher på tv om jag är på det humöret.
Jag äter inget kött, för jag är vegetarian och jag kan inte med facebook.
musik är något jag lever för, träffa mina fina vänner
och fika utan gränser är något av det bästa jag vet.
nästa gång jag fyller år blir jag arton, och som jag har längtat!
jag hade en gång en karriär som reklamutdelare, men numera är jag coach och dommare
i en så otippad sport som konståkning. går gymnasiet, sista året på estetiska musiklinjen,
vad ska det bli av mej? om någon undrar om jag är svenne är svaret: NEJ.
Jag är blatte. jag har släktingar i minst 20 olika länder
och den längsta tiden jag spenderat på ett sjukhus i sträck är 5 dagar ,
tacka fan för det för jag hatar både sjukhus och tandläkare.
och det här borde vara tillräckligt med onödig information för ett tag.

och vad många "och" den här texten innehåller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0