Familjekris

SOM SKA LÖSAS!

lugnt
det är på slutgång.

det är det
trots tårar och skrik och sömnlösa nätter för oss allihopa...
familjekriser måste vara de jobbigaste av kriser,..


min hjärna känns som mina slitnaste jeans
(dom är inte att leka med)
ibland vill jag dö




Idag lyssnar jag på Melissa Horn hela dagen:


Hon är bra bra bra !
good shit
me like
(ni som har spotify, KLICKA PÅ BILDEN)

blablabla

och imorn börjar projektveckan. efterlängtade jävel.
och på lovet vill jag till stockholm! hoppas hoppas hoppas!!
vill träffa batman då åxå.




förresten, igår (lördag gryning) födde J sin lilla bebis,. Cajsa ska hon heta.
Ja det blev en hon.... och nu är jag skyldig E kaffe i en hel vecka...  fuck x)

bye lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0