k-stad hos hanna


Hanna på house of bagles i kristianstad

Hade en mysig torsdag med denna älskade saknade vän...!!
Svinto är den finaste katten jag nånsin sett.
Hoppas Hanna och Svinto lever lyckliga länge till i den ännu så tomma trean på gamlegården ;)


Igårkväll var jag i ishallen hela kvällen,.

Tränade tillochmed själv en timme. Underbart...!


Idag är det fredag och här är dagens "to do list"
-Träna [ ]
-Klippa ruffset  [ ]
-Plugga psykosocial arbetsmiljö [ ]
-Plugga matte c [ ]
-Lära mej parkera en bild ordentligt! [ ]

tror det var allt..
uppdaterar listan senare...!



15.35

-Träna [x]
-Klippa ruffset  [x]
-Plugga psykosocial arbetsmiljö [ ]
-Plugga matte c [ ]
-Lära mej parkera en bild ordentligt! [ ]

Jobb har tillkommit, så nu ska jag upp till ishallen igen, får se om jag hinner klart listan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0