känslan...

...av att jag bara MÅSTE utvärdera ännu ett tjatigt jävla tvprogram.
nu tänker ni säkert: "vilken jävla pessimist hon är, tara,. som bara HATAR så mkt...!!"
Men jag låter mej ännu en gång uttrycka avsmak för svensk tv,
det är trots allt jävligt lätt att hitta en väg förbi samvetet.

Till saken.
IDOL är så sjukt uttjatat... seriöst..
Jag lovar och svär att jag innan ikväll inte sett ett enda avsnitt detta året,
och ÄNDÅ tycker jag man direkt kan SE vilka jävla "stjärnskott" som fått juryns så kallade "wildcard"...

-Snubben med mössan och den asiatiska tjejen
utropade jag innan programmet ens satt igång.
Jag har aldrig sett människorna förut, och än mindre hört dem sjunga.
NU SER NI hur jävla FÖRUTSÄGBART idol är ...

Och hon den där schlagerprinsessan ikväll då
Rätt snygg vid första anblicken av henne. Men när hon öppnade käften och sjöng så trodde jag ärligt talat att jag skulle sjunka genom iz's sköna fotölj och rakt ner genom jorden av pinsamhet!!
Och så gör hon MELODIFESTIVAL, av en från början underbar låt
som dessutom sjungts av AMANDA JENSEN i en äldre säsong av idol.,
"men GE DEJ KVINNA" tänkte jag och fick ingen ro förän hon fått världens mest förtjänta avsågning av juryn och till råga på detta inte ens får prata klart innan idol-intro-musiken avbryter... *nöjd*
MEN DET ÄR PINSAM ATT VARA MÄNNISKA NU MERA x)


En liten parentes till er som inte känner mej...:
Jag säger verkligen inte såhär för att jag är avundsjuk som vissa säkert hade trott,.
nog för att jag sjunger själv, men det är verkligen inte avund jag känner,
hade det varit den känslan så hade jag erkännt. Jag lovar.
Jag säger inte heller detta för att verka stöddig eller påstå att jag aldrig funderat själv på att söka..
I ärlighetens namn så har jag tillochmed fått mycket respons
av människor som tycker att jag sjunger fint.
Jag säger fortfarande, än idag, att jag kanske hade kunnat tänka mej söka för skojjs skull, men hade definitivt tackat nej om jag så skulle komma vidare en millimeter ... tack men nej tack helt enkelt.
Slut på parentes

än en gång får ni ursäkta hatet som måste ut.
nu sitter jag och gapskrattar åt mej själv igen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0