Karlshamn och världen

Vill du bli karlshamns lucia 2009?
För jag är i full gång med att skriva rekomendationsbrev till Karlshamns Allehanda
om folk som jag tycker ska vara lucia kandidater... ! x)


Godmorgon. Här sitter jag fast jag har massor att göra...
Men tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag tar tag i mitt liv!

Fick precis veta vidarenyheterna om Obamas besök i Köpenhamn.
Ja, USAs president i alla sin prakt, med sin hustru och halva USAs kändisvärld var i Köpenhamn igår för att hävda sin poäng inom OS valet. Men det blev sannerligen en besviken för Barack och gänget.
Målet var att hämta hem OS till deras älskade Chicago,. Och gissa vad slutresultatet blev?
Rio de Janeiro!! x) Så nu mina vänner, åkte Obama och hans följe illa kvickt hem till Washington, och vi får se OS 2016 på tv, live från Brasilien! Underbart!

Inte mer än rättvist om jag ska vara ärlig.
Det är fösta gången sydamerika får äran, medans det hade blivit USAs nionde gång ...! kom igen.


Jaja, tillbaka till Karlshamn.

Ikväll är det den å så stora överskattade kulturnatten i vårt kära Karlshamn.
Egentligen en mycket mysig natt , speciellt för esteter,
där vi får komma fram och visa vårat kreativa rätta jag...!
Men folk har missbrukat kulturnatten i alla år, så därför känner jag att den är överskattad..!
Hursomhelst, temat är mångalen
BÄSTA TEMAT EVER!
Helst vill jag hylla Michael Jacksson genom att dansa "thriller" dansen i hela stan.,
Men vi får se vart kvällen leder.. Det är ju trots allt karlshamn...

Nu har jag mycket att göra. hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0