konstiga saker, kära lediga dag

Idag har jag varit ledig *njuter fortfarande*
Ledig från skolan i alla fall. Jobbade uppe på jössa hela eftermiddagen.
Och nu sitter jag här och låter förkylningen ta kål på mej.

Då undrar ni säkert: "vad gjorde hon, tara, på sin lediga dag?"
Jo, jag hade världens sämsta hårdag hela dagen och jag drack fruktansvärt mkt te då jag inte har nån matlust plus att jag är lite orolig att det ändå skulle komma upp samma väg igen .
(Jag har som somliga kanske vet lite problem med min mage. Den klantar till min vardag hemskt mkt,. jag kan plötsligt bli spyfärdig av ren nervositet eller oro, eller för att jag tänkt eller luktat på nåt knasigt...)

Så är det, och utan att gå in för mkt på min magsäck och dennes destruktiva betéende så har jag haft en skönt ledig dag. Tog en närmare titt på mitt nyfärgade hår,. TITTAAA:



Dessutom har jag hittat en mycket konstig bild på min dator...
En bild som jag inte kan minnas att jag själv tagit, ur en vinkel som jag ..
ja, jag skulle aldrig få för mej att ta en sådan bild på mej själv...
Den stora frågan är VEM har tagit den, och NÄR och VARFÖR ??? x)
Det är en kass mobil bild åxå, men jag kunde definitivt identifiera mej själv
och mina TROSOR på denna bilden, Mer behöver jag inte skriva för att ni ska förstå
vad det är för slags bild jag pratar om här....!! Och jag tänker inte visa den !!
Men en bekännelse och en eventuell ursäkt hade suttit på sin plats just nu...!!

Kommentarer
Postat av: Sexy Hänzzz

Det var säkert jag!!!

2009-10-18 @ 23:13:26
URL: http://bristpafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0