Måndag och officiellt höstlov

Idag, mina vänner , börjar höstlovet
det kära kära höstlovet som varje år innebär otippade galenskaper för mej och mina vänner.
fyfan ja


en liten lägesrapport från hjärnan

-Jag har plötsligt konstiga minnen från festen i fredags.

Minnen om en söt kille med simhud! jag skojjar inte SIMHUUUUUUUD
AS baaaLL ju !  :D

-Inatt drömde jag det konstigaste någonsin., En konstig dröm om lillasyster min...
Ring  mej, Bella.. Jag måste få berätta innan jag glömmer..
Eller kanske ska skriva ner det...

-Inatt hände en rolig grej till: Nämligen att ett par killar spelade in ett kul meddelande
på min mobilsvarare. Det var säkert inte riktigt meningen eller genomtänkt,
och jag vet inte vilka det var, men jag vill tacka er killar, för ni gjorde verkligen min dag...! x) 
För er som är nyfikna så lät meddelandet ungefär:
- hö, vi har kommit till promoe!                           
- haha? aha!
- jaaa! ha :D


(Jag har låten "Dekadansen" med Promoe som telefonsvarare på mobilen,
istället för att jag ska säg nåt pinsamt som man brukar göra: * harklar mej och gör till rösten* 
"heej, det är taras mobil, lämna ett jävla meddelande efter pipet" fyfan... )


-Morgonens första konstiga grej: Jag vaknar och INGEN är hemma. Jag vet inte var min familj är, jag vet inte när de kommer tillbaka, jag har ingen aning .. Bara jag och katten hemma.
Detta har hänt förr. Ingen lapp, inget meddelande ingenting, bara en hungrig katt och jag , och inget kaffe.
Fyfan.  För er i min familj som läser vill jag säga: STOP DOING THAT!
ni är skrattretande x)

- Morgonens andra konstiga grej: Jag har varit vaken i ungefär 1½ timme
och jag har redan bajsat två gånger.
TVÅ JÄVLAA GÅNGER.  Nu frågar jag er: Är detta normalt?

Nu ska jag äta frukost i alla fall.
Egengjord müsli med min favorit soygurt :)



Havregryn
Solrosfrön
Kokosflingor
Banan
Äpple
Russin
Grovriven mörk choklad

mmmmums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0