morgonstunden har soluppgångens guld i sitt sköte

Min morgon var fin trots tidig uppstigning
Fick stiga upp för hundens skull... stackarn var dålig i magen x)

Men jag fick i mej en ordentlig frukost tack vare detta! (vilket jag inte brukar hinna med i vanliga fall)
Det är mörkt och kallt som fan på morgonen, men jag var glad ändå.

nynnade en äggmelodi när jag kokade mitt ägg ...:)
Den var jättefin. helt nyimproviserad.
min bror bara skakade på huvudet åt mej.
och hunden sprang runt kring mina ben,
för han ska ju så förbannat jättegärna vara med överallt hela tiden!
Men han är söt :D jag älskar hunden,.

efter den stadiga frukosten knatade jag ner mot bussen och tog mej in till brandis!
det var fint. studiebesök på brandstationen



bild: mej och bror utanför konstutställning utomlands i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0