Regnig kulturnatt 09

Igår kväll/natt regnade det och blåste och bara stormade i hela karlshamn.
Det var den kulturnatten det. Vi höll oss inne med god mat och vin och chips och öl.
Mysigt var det i alla fall.
Och fjortisar ranglade förbi porten utanför A's,
fyllda i hela magen och kroppen av 2.5 cider och mäsk.
Jag suckade mej igenom åsynen. stackars stackars människor som inte vet bättre.

Jaja...


JAJA


but hey, i got my nails done!


(bilden är tyvärr tagen med min kära mobilkamera, sorry)

Nu blire yoga, hit the shower och en kopp te.
och DU ska gå in HÄR och ladda ner Promoes nya mixtape
annars går du miste om något STORT!


UPPDAT. 15.04

När slutade arg vara en känsla eller ett tillstånd?
Nu är det plötsligt en livsstil. en tillvaro. något plågsamt för alla...

och ibland faller jag offer för mina egna spratt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0