Söndag . 13.32

tjänade EN ynka timmes sömn inatt tack vare att man skulle vrida tillbaka klockan.
var på jössa imorse och jobbade lite...
hela huset behöver städas men jag har ingen ork... bara går omkring och äter soygurt.
och dricker chai. grönt chai dessutom.  det är bättre har jag hört.
och bättre än kaffe åxå. Jag kanske ska trappa ner på kaffet,..
borde inte vara svårare än att trappa ner på nikotin, och det har jag ju lyckats med.

jag väntar på ork.
jag ska planera min rymmningsväg från detta livet
och jag ska markera nödutgångarna med röd tuschpenna.
jag måste alltså införskaffa en röd tuschpenna...
och jag ska sluta leta... och jag ska lära mej gå balansgång.
och jag ska komma på vad jag ska göra i resten av mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0