090919

hääj, det är lördagmorgon, gårdagen var fullspäckad med umgänge och mat.
JA, framförallt MAT. Jag brukar aldrig äta så mkt när jag är hemma en hel dag på helgen ellerså...
speciellt när ingen är hemma, jag lagar väl inte mat till mej själv x)

Men igår träffade jag C
efter morgontimmen på jössa, och hos henne stannade jag hela dagen.
Bussade hem igen vid 5-tiden, och sen var det iväg igen, denna gången till J, där massa tjejer skulle träffas och mysa. Jag hade tänkt försöka röka vattenpipa utan kol, vilket var dömt att misslyckas (såklart *slår mej för huvet*) så det blev ingen pipa alls. Men mat blev det. i mängder.

http://coulditbetara.bilddagboken.se



Nu sitter jag här med en kopp kaffe. Ska snart mata katten och städa lite.
Undrar vad dagen har att bjuda på...

Kvällen är iallafall planerad.,
Bio


Kommentarer
Postat av: ronja

tazzieeeeeee

<3

2009-09-28 @ 20:45:42
URL: http://www.ronjamedj.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0