090924 torsdag

Och här sitter jag uppe. På min lediga dag :D
För idag är jag ledig från skolan.

Väntar på att E och L ska komma hit så vi kan "plugga" tillsammans
(vi ska äta muffins och dricka kaffe och fota tatueringar och kolla på film och... ja, vi får se vart dagen leder)

Senare idag ska jag även ta mej till ishallen
Har nån timme där idag, brist på tränare igen.
Sen ska jag kasta mej in i en bil med konståkare och åka ner till Osby där jag ska döma en tävling :D
Yaaahoou! Älskar när man får otippade domarjobb sådär. Jag blir så glad.

Oj. det lät nästan ironiskt. Men jag är allvarlig!
Det är gittigare att döma än att träna. Men duktig som jag är så är jag utbildad i båda ;)
höhö *skryter och skrockar*


näe, nu ska jag sätta igång lite kaffe och bädda min säng.

smek på låret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0