Myshösten och dess för-och-nackdelar

Nu äre jävlar HÖST .
Äntligen .  Nu blire yllevantar och mössor och filmer och te och mys och reeeegn!
Jag som har saknat regn något så fruktansvärt.
(vad har hänt med mej?)
MYSHÖSTEN ÄR HÄR


Påtal om höst så äre även förkylning på gång.
Jag har egentligen inte tid att bli sjuk just nu, men alla andra är/har varit så nu äre jag kvar...
Säger bara KOM OCH TA MEJ DÅ, SVINIS-JÄVEL, JAG ORKAR INTE STÅ EMOT MER.

Näe, så illa äre väl inte.
Vaknade imorse helt snorig i näsan och torr i halsen, hoppas det går över fort bara.
Jag har mens och orkar inte hålla på o böka med c-vitaminer och alvedoner och all annan sådan place-bo medicin.



Tänkte att jag skulle ta mej i kragen
och gå ut o springa ett par gånger i veckan.
Som förr. Jag har en liten runda här i swingtown som jag brukar springa. (på vägen, tycker inte om att springa själv i skogen...)  MEN det finns ett litet problem.
Plötsligt upptäcker singel-jag att det bor massa sötnosar/lammkött här i swinget, och jag vill INTE springa omkring och flåsa och svettas där dessa singel-kap finnes. Jag får hitta ett annat ställe att motionera på.
Eller inte motionera alls. Ingen har väl dött av att slappa lite...
Justdet. Ingen träning då. Hey, lammkött , kom o ta mej. x)

Idag kom jag på mej själv (igen) med att sitta och fantisera om människor och deras liv.
Vart är hon påväg? Var har hon varit? Hurdan är hennes familj? Vad ska hon göra ikväll? Hur ser hon ut naken?
Detta händer mej allt för ofta. Kanske så ofta så det blir farligt... (?) Speciellt på hösten. På bussen hem.



Seriöst... jag måste skaffa mej en sysselsättning x) hahahahaa
bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0