efter ett heelt fucking sommarlov

Sommarlovet har varit fiint. Jag har ju varit borta som sagt.
Har inte riktigt hunnit skriva här sen jag kom hem x)

Men nu gör jag det :D Orkar faktiskt inte skriva om hela sommarlovet.,
Men nu är jag iaf tillbaka i lilla karlshamn igen.

Skolan, sista året, student
mitt liv är en fest. Fint.
Vi har även nollat nollorna, som nu är officiella ettor på väggaskolan :)

uppdateringar kommer nog med jämnare mellanrum numera.
smek


What a drag it is
The shape I'm in
Well I go out somewhere
Then I come home again

I light a cigarette
'Cause I can't get no sleep
There's nothing on the TV, nothing on the radio
That means that much to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0