ensam som söker, men för helvete

Här kommer ännu ett inlägg med klagomål på tvserier.

Jag bara måste klaga., Hollywoodfruar, kändisdjungeln (men KOM IGEN?)
och såklart "ensam mamma söker"

ett till sånt där program som ger mej en mysig känsla av
lätt illamående om jag så mycket som ser reklamen.
Hela poängen med programmet är ju bara.... VA? Aah, orkar inte med sverige alltså x)
Och förresten, varför finns det inte "ensam pappa söker"?
Antingen så har ensamma pappor en gnutta mer värdighet
och letar därmed inte efter kvinnor i TV,
eller också köper de sex av prostituerade kvinnostackare på läskiga bakgator
alternativt klickar hem en thailändare lika lätt som det blivit att klicka hem kläder från Gina Tricot!!

Ikväll börjar tydligen nåt nytt: dagens man (?) som leds av Gynning och hennes synbart höga iq.
mmm., jag mår redan bra i kroppen... (känner ni ironin?)

 

I helvete heller, jag bänkar mej med nya säsongen av grey's anatomi istället TACK.

 

Påtal om Iq så gjorde jag testet på iq.se där man kan få se sin alkoholprofil,...
Den såg bra ut. Det är inte ens en varning än :)

 

Nu måste jag ta en förkylningstablett och sen sova lite...
Är dödstrött och yrar en massa.  hejsålänge


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahah "dagens man" är så jävla KEFF, undvik!!

2009-10-07 @ 22:16:04
URL: http://kfloren.blogg.se/
Postat av: jag själv

så jävla rätt tänkt kajsa x)

Jag håller mej undan!

2009-10-07 @ 22:35:08
URL: http://rockpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0