fester och kvällar och fester om kvällarna

Jättetrevlig kväll.
faktiskt. mycket trevligt hade vi .
hos mårten. jag och några tjejer...
brottning på golvet till ljudet av lamm som förfestade. helt vanlig tjejkväll alltså.
Men vi hade trevligt i alla fall :) 

Ändå känner jag att mitt kvälls/natt-behov inte är mättat...!
Jag vill egentligen ställa till med den fetaste hemmafesten någonsin, och bara hälla i mej omåttliga mängder kir så att hela tillvaron blir lite luddigare och lite gulligare.
Man behöver en riktig fest emellanåt, helst en riktigt lyckad dessutom.
Men vem orkar ta konsekvenserna av en sådan fet lyckad hemmafest nu mera?
Jag går helt enkelt och väntar på att nån annan kan ha en riktigt fet hemmafest så att jag på deras konsekvens-tagande kan hälla i mej omåttliga mängder kir och se min värld sakta bli luddig och gullig och fin.



Hur låter detta egentligen?
Behöver jag gå och lägga mej...?

ska smsa A och fråga om han tycker detta är vettigt...
Godnatt


(men se, där smsar han,.
Om det finns nån som kan läsa mina
tankar så är det han...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0