Neeeeeeeeeej

Msn funkar inte!!!! hjääääälp, msn cepar och har slutat funka.
Alla andra i min familj kan logga in med sina konton, men mitt är helt dött...!!!
Shiiit.  varför funkar inte mitt????
VARFÖR I HELVA HELVETE FUNKAR INTE MIN MSN??
Jävlar vad jag är arg.
Har försökt med allt! har startat om datorn 3 gånger, har laddat ner alla olika nya versioner av msn som jag kunnat hitta tillgängliga, har försökt skapa en ny msn, har försökt använda min andra msn, har sparkat på hårddisken (ojdå) har stängt av alla andra program, har rensat hela skrivbordet och alla mina onödiga filer.
VAD MER BEGÄRS AV MEJ.
Msn kan dra så långt åt helvete det bara hittar...!!!

Nej förlåt, msn. Jag älskar ju dej.

Seriöst, hur beroende är man av msn egentligen?
:S
Jag har ju tydligen allt där. Jag kan inte leva utan msn,'
Hur fan överlevde jag mina första 10 år ?:s



Påtal om 10...
Jag är student 2010 och idag provade vi mössor för fulla kaffemuggar.
Är stolt över att studentmösse inköpet nog inte går över 600 svenska spänn för min del.
Jag är bäzt.




Idag fick jag lite vuxenvärlds ångest
när jag och E och L satt i våra älskade soffor i vår älskade musikbyggnad i skolan och pratade om förhållanden.
Vill bara påminna om att : JAG HAR INGET SÅDANT!
När ska jag växa upp? Är det dags än eller?
Jag som är så fruktansvärt dålig på förhållanden... Jag som är ultimatsingeln i andras ögon.,..
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Jag pallar inte.
bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0