otränad på oanade höjder

“klämkäck” måste vara det värsta man kan bli kallad för i hela världen.
och det värsta man kan kalla någon för.
Aldrig mer tänker jag titta på idol...

fyfan

och jag är otränad som ett kylskåp.
sträckte min vadmuskel igår när jag klev ur sängen på morgonen.
Det är sånt som bara händer mej.
jag är så pinsam.

mer uppdatering kmr...


UPPDAT.  22.27


hösten 2009: Skor på ledningar i himlen
Ett fenomen som har setts i visby, göteborg och även i många delar av blekinge och skåne...

kolla



Folk undrar precis som jag: Hur sjutton lyckas man?

Många människor har börjat spekulera kring det här, som verkar vara... inne?
Vem , varför och hur?
Är det konst eller bara brist på fritid?
I don't get it.
Fast tkr det är roligt x)

nu ska jag flumma vidare.
smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0