Skitproblem


Igår kväll var mina vänner på puben och jag satt hemma. ensam.
kollade på män som hatar kvinnor, äntligen. jag är typ sist i sverige med att se denna fantastiska film,
men nu blev det äntligen av och jag blev såklart stört kär i "Lisbeth Salander" .
Alltså inte i Noomi Rapace, utan i rollen och karaktären som hon ju lyckades spela såå fucking braaa!


Satt i telefon med en gamma go vän nyss
och plötsligt blev jag akut bajsnödig...! :o
Äntligen! tänkte jag högt och rusade in på toan...
tack. jag som inte har bajsat på 3 dagar...!  *nöjd*
Ni förstår inte den sköna känslan asså. Har haft bajsproblem ett bra tag,
detaljer ska vi inte gå in på., Men jag har haft ett sjuhelvetes jobb med det där,
och nu verkar det tydligen ha gått över....! Plötsligt !
Känns bra att kunna känna bajsnödig-känslan igen utan att samtidigt drabbas av djup ångest.
Nu kan jag istället sätta mej på min tron, slappna av och bara njuta...
Najaaaaa :D   *överglad*


 





Föresten är känslor skit ibland. många känslor. och inte skit som man slipper ångest över.
förstör jag liv med mina känslor?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0