svinis



Jävla hysteri
är precis vad det är.
Nu kan man inte ens surfa här utan att det kommer upp reklamer om svininfluensan.
Fine, det är folk som dött i det, och det är många som har/har haft det,..
Men om man ringer till läkarstationen och säger: "hej, jag vill testa mej för svininfluensan, så jag inte går till skolan och smittar nån annan om jag skulle råka ha det, för jag har nämligen varit på cypern i en vecka nu och där dör folk till höger och vänster pga svininfluensan"
Då säger dom bara att "Näe, vi testar inte för det om du inte har kännt dej sjuk riktigt länge, för det kan ju va vanlig influensa bara :)"
"Men va i helvete", tänker jag då.
Varför gör media så stor grej av det om det nu inte är så farligt?
Förstår mej verkligen inte på samhällets dubbelmoral...
Shit asså...x)


Måste bara passa på att länka till min älskade väns blogg....
Kolla på senaste inlägget,.. tyckte lite synd om henne...x)
Men det är en fin blogg, så börja gärna läsa den:  http://bristpafantasi.blogg.se
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0