Use somebody


Godmorgon alla flitiga bloggläsare...!

Jag steg upp nästan nyligen och märker att ingen är hemma.
La famillia har stuckit nånstans unknown destination utan mej, och endast lämnat kvar en hungrig katt att mata och morgonkaffe som stått där förlänge... ingen mjölk har vi heller, hoppas dom köper med sej det hem...
Jaha. tänkte jag.
Jaha.

Får väl se det från den ljusa sidan,.
Här sitter jag nu i bara trosorna och lyssnar på kings of leon på högsta volym
(maaah, Caleb
Followills röst...<333)

Nu ska jag väl göra mej en kopp te och gå ut i solen för att fundera över livet...!
Med min fortsatt hungriga katt...



Asså, näe.
Jag måste sluta med mina nattliga sms.
Eller åtminstone måste jag sluta skriva dom i sömnen!
Det här går till överdrift! NÅGON måste ta sej i kragen..! Skärpning.
Kanske man ska börja stänga av mobilen på natten...



Tillbringade iallafall en trevlig kväll hos B igår, som fyllde 18 :D






hejsålänge gott folk
smeek//t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0