in a world were there's no such thing as time...

Jag har haft så jävla fullt upp den senaste veckan. 
Och har fortfarande förresten. Då var det konståkning, nu är det plugg. 
Och här sitter jag med färg i håret och väntar på att det ska gå 25 minuter så jag kan skölja sen.
Och har jag tagit tag i skolarbetena? svar nej.

Jag längtar tills jag inte har några måsten längre.
Och jag längtar tills jag flyttar ifrån den här fullständiga skiten (men oj så negativ jag låter, jag vet)

Imorgon ska jag kolla på en lägenhet i Kristianstad...
Och eftersom att min man är i Helsingborg hela eftermiddagen och kvällen imorn så får jag leka med Hanna och nöja mej med att krama och pussa på henne istället.

Idag är det förövrigt 4 månader med mannen.
4 underbara månader med en underbar man.
Victor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0