tills nu...

jaha, månadens uppdatering..
Vilat upp sej 3 dagar efter östersjö och så bar det av igen...
EMMABODAA
dessa två dampen (dvs jag och min kära pojkvän) drog till emmaboda,
tillsammans med amanda och julia. we had a really great time so to say :D
eh ja lite galna saker hände... en bandare brann och en kille gick igenom sitt tält...
men emmaboda var awesomeness upp i dagen..!
Sen var det kräftskiva...
...och sedan bar det av till danmark och bakken med loverboys släkt och familj...
här är hela blöta gänget efter piratbåtarna,.. x)
och slutligen nuet, sitter med en kopp kaffe och pennan i högsta hugg..
Nu är det kontraktskrivning som gäller.. efer den 6 september byter jag adress mina vänner...
Och ni kommer hitta mej på östra boulevarden 34 i kristianstad framöver :D
wooho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0