bottle up and explode / väntade besök och inget gevalia

Tänkte slänga in en snabbrapport över de senaste dagarna...!

Måndag:
Fika med ett gäng tjejer, ett läkarbesök, ångest, morsans och farsans bröllopsdag...*suck*
Tisdag: tillbringades på jössa...
Onsdag: En Hanna kom hit. Vi tillbringade dagen på jössa x) åkte massa skridskor, drack varm oboy, kollade på hockey, tyckte synd om mörrum... bästaste bästa victor kom hit idag åxå...!! :D
 Sen spelade vi gitarrhjälte och kollade på dålig feel-good-film
 hela natten. Det var mysigt.



Torsdag: Hanna och Jag stressade loss på morgonen,
in till stan för frukost med Julia.
Fler brudar hänkade efter hand.
 Hanna åkte hem till k-stad
och jag käkade thai med tränarna..
planeringsmöte mm...
Fredag: Steg upp vid 3-tiden,
tänkte på min framtid, googlade högskolor och fick ångest...

Och slutligen idag... No stress, no plans, no life... dööööö...
Försöker desperat få tag på nån...
milkshake på donken, popcorn hemma hos nån
eller eventuellt bio i bromölla..???
VAD SOM HELST.
Bara jag slipper sitta här och tänka på mitt liv x)


Ajaaa. det var lägesrapporten.
Nu skriver jag och väcker sir victor så jag har nån att prata med.
puss





Kommentarer
Postat av: kajs

donken it is!

2010-01-09 @ 16:15:12
URL: http://kfloren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0