arbetsförmedling

Sådär, uppstigen efter midsommarafton/natt och hemkörd från torpet där vi firat.
Det var trevligt. Tjejerna var glada. och fulla.
Har legat bakfull på altanen hela dagen och läst små citroner gula mycket läsvärd förövrigt...!
Tänkte att jag måste ta tag i livet lite.
Såhär efter midsommar känns det som att halva sommaren gått.
fast det har den kanske inte.
Bokar iaf körlektioner för fullt, ja herregud jag har ju inte tagit körkort än :S
Skärpning kvinna!

Lyssnar på Danko Jones och önskar lite i smyg att jag var rockstjärna. 
Eller att jag ägde en krog. En rockkrog. finns det såna?

Varför har man tagit studenten såhär tidigt egentligen?
Är det verkligen dags att ge sej ut i livet?
Röstade nyligen fram vilket bestickupplägg som jag ska lägga beslag på när jag flyttar.
Mamma var inte road.
Dessutom oroar hon sej för min vikt, och är därmed rädd att jag inte kommer behöva använda bestick då jag kommer sluta äta när jag flyttat. Men hon överdriver såklart. Som alla mammor kan göra ibland.
Hon tvingade förövrigt upp mej på vågen häromdagen, och hon tyckte det var oacceptabelt. 
Hon har åxå en teori om att det beror på min vegetariska kost . Mina principer spelar ingen roll säger hon.
Äh, bullshit...
Jaja, min kära man är bortrest i två veckor framöver. Turkiet., så nice...
Önskar jag kunde följa med.. saknar honom redan..
mer förmedling senare.. jävla arbetslöshet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0