sjung om studentens lyckliga dag

Jaha, då var studenten tagen åxå.
Det har varit så mycket nu sen födelsedagen. Alla andra fyllde år, festandet drog igång, Siesta var besökvärt, Victor och jag firade 5 månader, avslutningskonsert med klassen, bal med allt som hör till, och slutligen är studenten över...

Vaknade idag i Agnes säng, bakfull som ett as till kräkljud från toaletten, Herrejävla gud vilken natt.
Började med skumpa runt 7 på morgonen igår och slutade inte förän 4 på morgonen idag. 
Shit asså, studenten är verkligen något extra, och jag hade aldrig velat ta den igen x)
Idag var den värsta dagen i mitt och agnes liv iaf., jag vet inte hur det är med resten...

Men nu var det på att igen, sitter och vinar med pappa och faster.
Imorn är det middag och bowling med svärföräldrarna, hel kväll och natt i kstad.
Ska bli spännande att få se lägenheten:D
Nu ska jag återgå till att vara social med min familj. 
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0