i en annan del av huvet

Tillbringat en underbar vecka i gbg hos systra mi som jag annars saknar så fruktansvärt,. 
Detta var välbehövligt för mitt huve och min kropp.
Efter det saknade jag min karl och tillbringade kommande vecka med honom,. Det var också välbehövligt.
Vi åt ute och handlade mysiga saker som nya rökelser och drömfångare.

Nu, en hel vecka hos min mor, vilket inte är behövligt för någon på denna planeten men ack ett måste för vissa av oss. Och med vissa menar jag mej själv, min bror och lite min far.
4 days to go.
Idag har jag beställt kläder från indien, sytt om byxor, lagat mat och efterrätt
samt kollat på simpsons. Gotta keep my min occupied annars orkar inte huvet.

Egentligen måste jag bort. Iväg. Fly. Finnas. Få. Energi.

Hit vill jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0