i have a dream

Idag är en såndär tråkig lördag. en tråkdag. en lörtråkdag. Det som är fint är att jag fått kvalitetstid med min papi. Allt annat är fult...
Jag har dessutom gått upp 4 kilo. Inte okey, kroppen, inte okey.
Jävla kropp. Varför gör du så mot mej? Har du inget samvete?

Jag saknar min syster, R. Jag vill att hon ska komma i hälsa på mej nere i skåne, och ta med lite göteborgsenergi (och ta med sej min karl som åxå flytt till gbg...) 
Jag och R önskade idag, vi hade en dröm, och vi önskade att vi kunde bo i varandras hjärnor.
Så när jag inte vet vad jag ska göra, så lyssnar jag bara på mini-r som sitter i mitt huve. Speciellt med tanke på att hon alltid har svar på tal. Själv behöver jag en handbok. Den heter "Ge svar på tal" och den fick jag när jag fyllde 20. Det var en bra gåva. Och användbar.

Nu ska jag snart gå ut o springa. Trotsar vädret, kroppen och mina lovehandles som gjorde oväntat besök och beslöt sej för att stanna. jävla kropp. 
hejdå fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0